26 Aralık 2012 Çarşamba

DAMLA DAMLA'YA HOŞGELDİNİZ!

Blogumu kurup yazmaya başlayabildiğim için mutluyum!

"Bir damla olma, kendini derya haline getir" der, Mevlana. Derya olabilmek kolay değil ama, nasıl

"taşı delen suyun kuvveti değil, damlalarının sürekliliğidir" öyle de, damla damla katarak ruhumu, duygu, düşünce ve umudumu, sosyal medyanın bu devasa bilgi deryasında ben de hoş bir nağme olmak istedim.

KİMim?

Anneyim. Öğretmenim. Son olarak Yönetici sıfatıyla görev yaptığım kurumdan Eylül 2012'de ayrıldım. Hıza dönük hayat tarzımızı K.Sayar'ın "YAVAŞLA" kitabında değindiği gibi, hız "şimdi"yi yaşamamıza fırsat vermiyordu. Ben de YAVAŞLAMA zorunluluğu hissettim. Ancak yavaşlayarak içimize bakabilir ve ancak yavaşlayarak hayatla konuşabiliriz. Tabii yavaşlamak durmak demek değildir, çünkü durmak ölmek demektir.

NE?

Ne yazmayı düşünüyorum? İnsanı ilgilendiren, etkileyen her şeyi...Aileyi, gençliği, sevgiyi, şiddeti,
kişisel gelişimi, güncel olan bizi sarmalayan , zihnimizi meşgul eden , ben ne yapabilirim dedirten
her ne varsa...

NEDEN?

Çünkü, "Hayatı işe yarar bir şekilde kullanmak, onu kendisinden sonra daha uzun ömürlü bir şey için
harcamaktır" William James.

NASIL?

"Kardeşim sen düşünceden ibaretsin
Geriye kalan et ve kemiksin
Gül düşünür gülistan olursun
Dikenlik düşünür dikenlik olursun". Mevlana

NEREDE?

ANKARA'da ,Home Office'de yazmayı planlıyorum.

NE ZAMAN?

Vakit kaybetmeden hemen....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder