31 Mart 2013 Pazar

                            
             Tekrar görüşmek ümidiyle,




             Hastayım demeyi hiç sevmedim...
             Hep iyiyim demeyi yeğledim....
             Ama son günlerde kendimi iyi hissetmedim.
             Zaten dostlarım biliyor bu nedenle ben evdeyim.
         

             10 ay olmuş ben artık eski ben olmayalı...
             7 ay olmuş görevimi bırakalı.....
             Olsun her şey insan için değil mi?
             İnsan nasıl olgunlaşsın, nasıl hikayeleri oluşsun...
             Ben gidiyorum....dostlarım....
             Artık İstanbul'a Sema hastanesine gidiyorum
             Ameliyat olma zamanım nihayet geldi
             Beklemek kolay değildi...
             Ama ben bu süreci de sevdim...
             Bana dua edebilirseniz...sevinirim.
            

7 yorum:

  1. Allah şifa versin... Tüm dualarım seninle...

    YanıtlaSil
  2. geçmiş olsun... dualarımız seninle olacak ve iyi olup geri geleceksin....

    YanıtlaSil
  3. sağlıkla dönüş haberlerini bekliyoruz..sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. sağlıkla dönesiniz inşaAllah

    Rabbim şifa bekleyen tüm hastaların yar ve yardımcısı olsun

    dua ile...

    YanıtlaSil
  5. Allah sağ salim geri dönmek nasip etsin acil şifalar diliyorum...

    YanıtlaSil
  6. Güzel haberlerle dönmenizi dilerim.Acil şifalar.

    YanıtlaSil
  7. Allah şifa versin..iyileşir ve güzel haberlerle dönersiniz inşallah..

    YanıtlaSil